Ny blogg

Nu har jag och frida gjort en blogg tillsammans, och jag tänder på älgen på våran header den är så jävla snygg. Nej men i helgen ska jag träffa frida iallafall. Fett länge sen! Frida ville ha blogg med någon och ingen ville tydligen då va jag snäll och skaffa blogg med henne, och vi kom inte på något bättre bloggnamn. Så nu får vi heta såhär! I helgen kommer det säkert massor av bilder också. Hoppas jag iallafall, Men vi kommer säkert inte skriva typ '' / Evelina '' efter varje inlägg och därför gjorde jag kategorier, Evelinas & Fridas. Så frida du får ändra till Fridas när du ska skriva ett inlägg, bara så du vet det. Hihi, nu ska jag lägga mig i badet. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0